השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    מימוש זכויותיך בהוצאה לפועל עם ליווי משפטי מקצועי

    הנושא של אנשים שחייבים כספים האחד לשני מטופל על ידי ההוצאה לפועל וחשוב מאד לדעת שזה גוף שמאד לא מומלץ לפעול מולו. עו"ד הוצאה לפועל הוא מי שצריך לפנות אליו כמה שיותר מהר במידה ונפתח תיק בשל חוב כספי ולא מומלץ להתמהמה, שכן לעורכי הדין שעוסקים בתחום זה יש את הדרכים המסודרות והחוקיות שלהם להסדיר חובות, להקטין אותם או למנוע הטלת סנקציות משמעותיות מאותם אזרחים שנפתח נגדם תיק. עורך הדין יכול גם ללוות אנשים שחייבים כספים, לסייע להם לקבל הקלה מהרשויות או להכריז על עצמם כפושטי רגל במידה ומדובר בבעלי עסקים עצמאיים.

    מתי פונים אל עו"ד הוצאה לפועל?

    יש שני סוגים של אנשים שצריכים לפנות אל עו"ד הוצאה לפועל – האחד הוא מי שרוצה או מתלבט בנוגע לפתיחת תיק בהוצאה לפועל כנגד אדם אחר שחייב לו כספים והשני הוא מי שבעצמו חייב כסף ונפתח נגדו תיק. לשתי הדוגמאות האלה יש מידע רב לקבל מעורך דין שמכיר את ההתנהלות ההוצאה לפועל והוא יוכל לעור לשניהם. לכאורה העניין של חוב כספי נראה פשוט לטיפול אך בפועל לאחר שיחת ייעוץ מקצועי ופרטנית עורך הדין יגלה שיש נסיבות מקלות למי מהצדדים ועל פיהן יוכל להציע דרך אחרת להתנהל לאור החוב המדובר. מכאן החשיבות של פנייה לעורך דין לפני שמבצעים פעולות בעלת השלכות לטווח ארוך.

    פנייה מקדימה לעורך דין וקבלת תובנות אישיות

    כל מקרה שקשור להתנהלות מול ההוצאה לפועל, ללא קשר במי מדובר – חייב להיות מגובה בייעוץ מקצועי מטעמו של עו"ד הוצאה לפועל שיש לו את הידע והניסיון בהתנהלות מול הגוף המאתגר הזה. ללא ספק יש דרכים מגוונות וגם יצירתיות להתמודד עם כל מקרה ומקרה אך לשם כך חשוב לערב את עורך הדין שיבחן את הנסיבות הספציפיות של המקרה ויציע את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מינימום נזק או השלכות.

    עורכת הדין גלית סלע מתמחה בהתנהלות מול ההוצאה לפועל והיא הכתובת הנכונה והמתאימה לפנות אליה על מנת לטפל בכל עניין לפני שיחמיר.

    קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט
    דילוג לתוכן