השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!

    תהליך פשיטת רגל עם עורך דין שילווה אותך בכל שלב

    הכרזה רשמית על פשיטת רגל היא מצב שבו בשל שיקולים כלכליים עסק עצמאי זה או אחר חדל מלהתקיים והפעילות שלו מוקפאת. ברוב המקרים ההכרזה תגיע בשל קשיים כלכליים שבעל העסק נקלע אליהם, חובות הצטברו לו ואי עמידה בתשלומים או התחייבויות שלו. באופן טבעי ההכנסות של העסק לא תהיינה גבוהות מספיק כדי לכסות על המינוס וכדי לשלם את החובות. על בעל העסק לפנות אל עורך דין מומחה לפשיטת רגל על מנת שידריך אותו בתהליך, ילווה אותו על פי הנסיבות האישיות והפרטניות שלו ויוודא ביחד איתו שהוא יוכל, כאדם, להשתקם מבחינה כלכלית.

    הליווי המקצועי החשוב של עורך דין מומחה לפשיטת רגל

    התהליך של פשיטת רגל הוא לא תהליך נעים ובעל העסק יראה בו כישלון אישי לא פשוט. מהסיבה הזאת חשוב מאד להיות מיוצג על ידי עורך דין מומחה לפשיטת רגל, בעיקר בכל מה שקשור לחובות שנשארים אחרי שהעסק חדל מלהתקיים. אנשים רבים או גופים ועסקים אחרים לא יאהבו את המצב שבו הם לא מקבלים כסף שהם שילמו ויהיה עליהם להתמודד עם חוב שאולי יתברר כחוב אבוד ובדיוק מהסיבה הזאת יש חשיבות לפנייה אל עורך הדין, להכרזה על פשיטת הרגל וכמובן לתהליך שיש בו נכונות ורצון לשפר את המצב, להשתקם כלכלית ולהחזיר חובות ככל האפשר.

    לא פושטים רגל ללא קבלת ייעוץ משפטי אישי

    הפסקת הפעילות של עסק זה או אחר משפיעה על עוד אנשים, עסקים וגופים, פרטיים ועסקיים כאחד. יש השלכות ומשמעות לעניין ומדובר בשינוי דרמטי במהלך החיים של כל מי שהעניין הזה נוגע אליו. עורך דין מומחה לפשיטת רגל יסביר בדיוק על כל מה שעומד לקרות, לרבות ההשפעה של העניין על כל המעורבים. גם זה לכשעצמו סיבה טובה מאד לפנות אל עורך דין ולקבל את כל המידע הפרטני הקונקרטי ואת ההמלצה המקצועית.

    עורכת הדין גלית סלע מנוסה בליווי תהליכי פשיטת רגל ומומלץ לפנות אליה לקבלת ייעוץ פרטני לפני שמקבלים כל החלטה בנושא זה.

    קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט
    דילוג לתוכן